<$BlogRSDUrl$>



online-->

لینکبازی...
یکی از وبلاگهایی که همیشه درباره مسایل فنی کلی مطلب بدرد بخور توش میشه پیدا کرد، وبلاگ ساده تر از آب ه.
خداییش هم مهدی حکیمی همیشه ایده های خوبی تو ضمینه وبلاگ و مسایلش داره. حالا هم این سایت" دو در دو"رو درست کرده که به نظر خیلی مفید میاد.

تا اونجایی که فهمیدم این سایت یه مجموعه ایه از چند تا پست آخر وبلاگهای فارسی که تو لیستش قرار دارند .و اینکه آخرین نوشته وبلاگها به ترتیب آپدیت شدنشون رو تو یه قسمتش نشون میده.یه جورایی کارش مثل لیستهای بلاگرولینگه اما کاملتر.

حالا خودتون یه نگاه به اینجا بندازید تا بیشتر دستتون بیاد چی به چیه.

*********

چند روز بعد از اینکه اون نوشته منت گذاشتن ژاپنی ها رو نوشتم یه ایمیل گرفتم از یکی از دانشجویان ایرانی که تو یکی از دانشگاههای ژاپن مشغول تحصیله و از قضا تو لب یکی از اون استادهای حرص در آور ژاپنی مشغول گذروندن دوره هست.ایشون تو ایمیلش نوشته بود که بعد از خوندن مطلب من فهمیده که یه همدرد پیدا کرده.

حالا این دوستمون همت کرده و یه وبلاگ درست کرده و توش از خاطرات و ماجراهایی که با استادش داره مینویسه .خوندن این داستانها رو به همه کسایی که فکر میکنند ژاپن آخر دنیاست پیشنهاد میکنم.اگه قصد ادامه تحصیل تو ژاپن رو دارید که اصلا این وبلاگ رو از دست ندید. وبلاگ پاییزانه

خیلی از دانشجوهای خارجی تو ژاپن کم و بیش با مشکلاتی اینچنینی درگیر هستند.

راستی من هم با استادم، بعد از دو-سه هفته از اون مشاجره که داشتیم، دیروز آشتی کردیم. البته فکر کنم بیشتر اون دلش برای اینکه مخ من بدبخت رو له کنه تنگ شده بود و البته من هم تا آخر دکترا بهش نیاز دارم که ناچارم فعلا تحملش کنم.و البته ازش چیز یاد بگیرم.

بی انصافی نکنم ، استاد من خیلی هم خوبی ها داره که تا وقتی پای مسایل مالی در میون نباشه میشه ازش به عنوان یه آدم خوب یاد کرد اما نقطه ضعفش همین مسایل مالیه که بعضی وقتها جفت پا میره رو اعصاب آدم.