<$BlogRSDUrl$>



online-->

دوستان بسیجی...

من نمیدونم همیشه چه جاذبه ای برای بچه بسیجی ها داشتم.چه دختر هاشون که هر جا باهاشون بودم مثل دوران دانشگاه که کلی از خواهر انتظاماتی های دانشگاه باهام دوست بودند چه وقتی تو مدرسه درس میدادم تمام دبیرهای تربیتی با من دوست شده بودند و همه حرفهاشون رو برام میزدند. چون اکثرشون هم ازدواج کرده بودند جاتون خالی همش هم حرفهای پورنو میزدند که دل سنگ رو آب میکرد!!!
چند تا پسر بسیجی هم تو کوچه مون داشتیم از اونهایی که شبها میرند دم مسجد محل با تنفگ ماشین ها رو وارسی میکنند.ولی همشون با کلی احترام با من برخورد میکردند.حتی یه بار یکیشون بهم گفت حیف شما نیست با این دوستان ناباب رفت و آمد میکنید!!! خدا میدونه چی من با بقیه دوستانم فرق داشت که فکر کرده بود از دید خودش من اون وسط یه مریم مقدس فراموش شده ام !
تو دانشگاه هم یه پسر بسیجی بود که خدا خیرش بده هر وقت من رو تو دفتر گروه پیدا میکرد شروع میکرد به روش خودش مخ زدن.موضوعاتی هم که انتخاب میکرد بسیار شنیدنی بود.قشنگ یادمه یه بار سر جریان خفاش شب از فلسفه معاد یک ساعت برام سخنرانی کرد.
از همه با حال ترشون یه دبیرتربیتی و دینی تو دبیرستانی که یه مدت توش تدریس میکردم بود.این خانوم تمام قصه زندگی و مسایل اتاق خواب خودش و شوهرش رو برام تعریف میکرد.من هم عرب دوغ ندیده به عمرم با دوستهای صمیمیم هم راجع به این مسایل با هم حرف نمیزدیم هی سرخ و سفید میشدم و دعا میکردم یه جوری از دستش خلاص بشم .کلا من دوست ندارم با بقیه راجع به مسایل خصوصیشون حرف بزنم یه جورایی حرمت شکنیه برام.روم هم نمیشد بهش بگم من رو معاف کن از شنیدن این داستانهای سکسی.
این خانوم برام تعریف میکرد که وقتی با شوهرش نامزد بوده یه بار خانواده بهش اجازه میدن که باهاش قراره بیرون بذاره اون هم تنها جایی که تو اون سن خارج از خونه میرفته نماز جمعه بوده!خلاصه با نامزدش قبل از نماز جمعه تو میدون انقلاب قرار میذاره.بعد برگشت به من گفت" فکرش رو بکن همه بعد از نماز جمعه قرار میذارند ما مثل خلها قبلش قرار گذاشتیم."من هم عین منگها نگاش میکردم که والا من نمیدونستم نماز جمعه محل قرار مدارهای عشاق بسیجیه.
داشتن این تیپ دوستان باعث شد بفهمم دنیای این آدمها چقدر با دنیایی که من و امثال من داریم فرق میکنه.و اینکه نباید بعضی وقتها ازشون برخورد یا رفتارهای دیگه ای رو توقع داشت.اون ها هم برای خودشون چهارچوب و اساس فکری و تربیتی متفاوتی دارند که بر اساسش رفتارهای ما براشون عجیب و خارج از عرف یا ضد ارزشه.
هر چی این ژاپنی ها همشون نسخه برابر با اصل از یه نژاد و تفکر و سنت هستند ما ایرانی ها هر کدوممون از زمین تا آسمون با اون یکی فرق داره.