<$BlogRSDUrl$>



online-->

شوهر خاله خارجی...
شوهر خاله آمریکایی من هیچ علاقه ای به یاد گیری زبان نداره.با وجود اینکه یه چند سالی دانشجوی معماری تو ایتالیا بوده حتی نمیتونه یه جمله ایتالیایی بگه
با اینکه شش - هفت سالی از ازدواجشون می گذره اما تقریبن هیچی از فارسی حرف زدن متوجه نمیشه.
اما انقدر مهربونه که یه چند تا جمله فارسی و کلمه یاد گرفته تا باهاش با مامان بزرگم که اصلا انگلیسی نمیدونه حرف بزنه:
دوستت دارم
بوس بده
قورمه سبزی
تولد مبارک
زرشک پلو
ترشی
مامان بزرگم هم چند تا کلمه بلده که همون ها رو تو هر بار مکالمه بهش میگه.
جالبه که هر دفعه هم به ایران زنگ میزنند اصرار داره که با مامان بزرگم حرف بزنه و ابراز محبت کنه.
این شوهر خاله من یه کاتولیک خیلی خیلی مذهبیه .از اونهایی که هر یکشنبه باید کلیسا بره.از نصیحتهایی که به من میکرد اینه که هر وقت میتونی و هر چه بیشتر به دیگران با هاگ کردن نشون بده که چقدر دوستشون داری !!!
مامان تعریف میکرد پارسال که رفته بودند ایران به هر کی میرسید میخواست بغلشون کنه .قیافه مردها و واکنشهای زنها وقتی هاگشون میکرده دیدنی بود.این وسط خاله ام بعضی ها رو که دیگه خیلی مذهبی بودند نذاشته بود بغل کنه و الا ایمانشون به باد رفته بود.
*********
********
فیلم Phantom of the operaرو دیدم .
آهنگهاش بی نظیر بود .صحنه پردازی و لباسهاش خیلی طراحی زیبایی داشت .

سناریو فیلم (با وجود قدیمی بودنش)هم انقدر خوب بود که با وجود صحنه های طولانی من تا دو صبح بیدار بمونم و فیلم رو تا آخر ببینم اما انقدر جذاب نبود که آدم بی حوصله ای مثل شوشو رو بیشتر از بیست دقیقه تشویق به دیدن بکنه.
بازی ها یکم یخ بود و یه جورایی بازیگرهاش نمیتونسنتد هم بازی کنند هم ادای آواز خوندن رو در بیارند.نمیدونم شاید چون من توقع داشتم یه چیزی شبیه مولن روژ باشه اما این فیلم خیلی ضعیف تر بود.
یه سری از عکسهای فیلم رو میتونید اینجا ببینید.
یک پزشک تو وبلاگ قدیمیش این مطلب رو در مورد این فیلم نوشته بود و لینک آهنگش رو هم گذاشته.اگه دوشت داشتید یه نگاهی بندازید.