<$BlogRSDUrl$>



online-->

از افاضات سن سی من ...
در حالی که داره به یه پروفسور دیگه منو معرفی میکنه و میگه ایرانی هستم: ببینم راستی تو میدونی چطور میشه تابعیت ایرانی گرفت؟
من در حالی که چشمام چهار تا شده:نه استاد برای چی؟
سن سی:دارم به این دوستم میگم که میدونید تو ایران مردها میتونند هر چی خواستند زن بگیرند و هیچ اتفاقی هم نمیافته.بد نیست آدم تابعیت ایران رو داشته باشه!!!
من در حالی که کاردم بزنی خونم در نمیاد:نه خیر من نمیدونم .اما میدونم خیلی از زنهای ایرانی در حال حاضر دارند تلاش میکنند که این قوانین رو عوض کنند.امیدوارم تا شما بخواهید این کار رو بکنید همه چیز تغییر کرده باشه.
**********
یک نکته...
من در حالی که دارم برای دوستان ژاپنیم پز میدم و عکسهایی که از دختر و پسرهای ایرانی تو اینترنت پیدا کردم رو بهشون نشون میدم:ببنید تو ایران همه تیپ آدمی پیدا میشه و همه با چادر یا به شکل خیلی مذهبی نیستند .بعضی ها هم فقط به خاطر قانون خارج از خونه ها حجاب دارند و پسرها هم خیلی امروزی لباس میپوشند.
یکی از دوستهای ژاپنیم:میدونی دختر هاتون خوبند. اما یه چیزی... شما تو ایران گی زیاد دارید؟تیپ پسرهاتون خیلی شبیه گی هاست!!!
ببخشید شرمنده همه آقایون غیرگی.باور کنید عین حرفهای یکی از این ژاپنی ها رو نوشتم.تقصیر این بدبخت ها نیست .من هم الان که چند سالی هست دارم اینجا زندگی میکنم کم کم عکسهایی که از دخترو پسرهای ایرانی میبینم به نظرم عجیب میاد.بی تعارف دختر ها بیشتر شبیه برزیلی هایی که اینجا میبینم ، شدند و پسرها هم مثل همجنس بازهای اروپایی لباس میپوشند.
باور کنید قضاوت نمیکنم و کلا اعتقاد دارم هر کس هر جور که دوست داره باید لباس بپوشه و زندگی کنه و اینجوری لباس پوشیدن هم که نوشتم اصلا به معنی حکم دادن برای کسی نیست
.اما تقلید کورکورانه از مدهایی که مبلغ هاش هم برنامه های تلویزیونی لوس آنجلسی و آوازه خون های سیاه پوست آمریکایی هستند همین میشه که آدم خودش هم نمیفهمه داره چی به سرخودش و سرو وضعش میاره.شاید تو سن تین ایجری نشه از کسی خرده گرفت چون اون سن ها خیلی آدم تو باغ نیست و تو عالم هپروت سیر میکنه؛ اما یکم سن آدم که بالاتر میره و عقلش بیشتر میرسه باید به لباس پوشیدن خودشون بیشتر دقت کنه دیگه.