<$BlogRSDUrl$>



online-->

Friends
من اگه بگم عاشق شخصیتهایی که این گروه بازی میکنن شدم ،باور میکنین؟حتی نمیتونم بگم بینشون کدوم یکی رو بیشتر دوست دارم.بی خیال سن و سال و موقعیت تحصیلی و کلی چیزهای دیگه.مثل دیوونه ها فیلمهاشو نگاه میکنم.البته چند وقت پیش هم گیر داده بودم به سکس اند د سیتی.که اون هم خدابود.هر چی بیشتر قسمتهای مختلف سریال رو میبینم بیشتر از بازیهاشون خوشم میاد.انقدر روون و خوب بازی میکنن که آدم فکر میکنه اتفاقات که میفته طبیعیه .البته داستانهای لوس هم داره ولی نود درصدش عالیه.از اواخر زمستون شروع کردم به دیدن فیلمهاش و الان تا آخر فصل نه که تو ویدیو کلوپ ها اومده رو دو بار دیدم!!!همین روزهاست که شوشو منو به تخت ببنده و ترکم بده از این اعتیادی که پیدا کردم!!!

درست برعکس فیلمهای اخیر ایرانی که آدم دلش میخواد هر چه زودتر فیلم تموم بشه از بس که بدساخته.این چند وقت مامان هر چی فیلم ایرانی اومده رو برامون میفرسته.بی تعارف تعداد فیلمهای خوب ایرانی به تعداد انگشتهای دست هم نمیرسه.تو این سه-چهار سال تنها فیلمهای خوب ایرانی که دیدم مارمولک،مهمانی مامان،زندان زنان و شهر زیبا بوده.بقیه همش مزخرف.فیلمنامه های چرت،بازی های ضعیف و مسخره ،طراحی لباس و صحنه و موسیقی وخلاصه همه عوامل در حد صفر.سینمای ایران داره روز به روز پس رفت میکنه.گفتم سینمای ایران اینم بگم اینجا همه فکر میکنن فیلمهای ایرانی فقط در مورد بچه ها ساخته میشه از بس که فیلمهای مجیدی رو تلویزیون ژاپن نشون داده.

خلاصه که من اخطارم رو دادم اگه یه وقتی دیدید اینجا یه تیکه هایی از فرندز رو که دوست دارم نوشتم بدونید برای همین بیماری که دچارش شدم.

اگه باز هم خواستید عکسهای این گروه رو ببنید برید یه سر اینجا .


**********

میدونم که الان همه نگران نوشی هستن من هم نگرانم.میدونم گنجی تو زندانه و باز همه نگران سلامتی اون.میدونم همین الان که من دارم اینا رو مینویسم کلی معتاد و کارتون خواب گوشه کنار خیابون به حال مرگ افتادن.میدونم بچه های دوره گرد تو این گرما دارن برای یه لقمه نون التماس میکنن.میدونم بچه های بمی تو چه شرایط فجیعی روز رو شب میکنن.میدونم تو ایران جوونهای هم سن و سال من نگران روزهایی هستن که رییس جمهور جدید با گروه پشت سرش خوابشو براشون دیده.میدونم هر لحظه که من سرم با دیدن فیلم و سریال گرمه چقدر دخترا به زور خانواده هاشون و با ازدواجهای اجباری دارن اسیر یه زندگی نکبت میشن.میدونم...

به خدا همه اینها رو میدونم. فکر نکنید من تو زندگیم سختی نکشیدم.من هم مثل همه به حکم ایرانی بودن ،جهان سومی بودن و زن بودنم انقدر دیدم و کشیدم که حد نداره. اما حق میدم به خودم که یه وقتایی از دلخوشیهام بنویسم.

**********

و باز هم نوشی و همه نوشی های دنیا

حمايت مدني، حقوقي و عاطفي از نوشي و جوجه‌هايش