<$BlogRSDUrl$>



online-->

دوران تین ایجری...
یه قرار ه نگفته بین من و شوشو هست که هر وقت من یه حرف خیلی پر مغز و عالمانه میزنم یا یه حرکت خیلی مغرورانه بی خودی انجام بدم ، شوشو برای اینکه جو رو عوض کنه یه حرکت Break (همون رقص معروف پونزده بیست سال) پیش رو میزنه تا یخ من وا بره و بخندم.
دیشب متعاقب یکی از این لحظات یاد دوران تین ایجریم افتادم و از تعریف کردنش کلی هر دو مون خندیدیم.
اون موقعها بهترین حالت آرایش کردنمون این بود که یه رژ صورتی صدفی میزدیم و سایه اکلیلی آبی میزدیم پشت چشمامون.تجسم کنید صورت پر مو با یه خط سبیل بالای لب با این آرایش چی میشه.آرایش مو هم به این صورت بود که بالای سرمون رو با بیگودی ریز میبستیم و کنارهای گوشها رو با سنجاق جمع میکردیم تا هر چه بیشتر فکلمون هوا بره.معمولن یکم پشت مو هم داشتیم.اونهایی که دیگه احساس خوشتیپی کشته بودتشون یه هدبند هم میزدن به پیشونی. مدل موی پسرهای همسنی هم تقریبن همین شکلی بود .
شلوارها همه پاچه تفنگی و بلوز های گشادبا آستین ترجیحن کیمونو.
استفاده از رنگهای فسفری برای بند کفش یا مچ بند که نهایت دقت و زیبایی در مد بود.
مهمونی ها هم شامل دوستهای دختر و برادر های دوستامون بود که خدارو شکر تو همه مهمونی ها همون افراد تکرار میشدن.
اونهایی که کارشون درست تر بود تو مهمونیها Breakمیرقصیدن.
بقیه هم ایرانی می رقصیدن که بیشتر حالت بال بال زدن داشت تا رقصیدن.
خدا میدونه من چقدر بابا و مامانم رو حرص دادم سر تیپ زدنهای مسخره.بیچاره ها هر چی میگفتن به خدا این مدلها اصلن قشنگ نیست مگه به خرجم میرفت.
ولی تمام اینها عالمی داشت برای خودش .تمام زندگیمون خلاصه میشد به همین خل بازیها.
از اون موقع ها کلی هم عکس و خاطره دارم که منو در اوج خوشتیپی نشون میده.فقط خوبیش اینه که تا حالا شوشو این عکسها رو ندیده.باوجود اینکه مامان من آبرو برام نذاشته و تمام عکسهای دوران سبیل و رژصورتی رو به شوشو نشون داده اما اونهایی که من توش خودکشی کردم و واکمن به گوش دارم میرقصم رو بهش نشون نداده.فکر کنم ترسیده شوشو دوتا پا قرض کنه و بزنه به چاک .
حالا من اینجا آبروی خودمو بردم اما خداییش خودتون از این عکسها و خاطره ها ندارید؟
من مطمینم همین خانومای متشخص وبلاگستان که هم سن و سال من هستن کلی از این دوران رژ صدفی ،فکل پیچ پیچی دارن.و مطمینم همه آقایون متشخص هم از اون دوران شلوار بگی،فکل قلنبه ای دارن!!!!
**********
ببخشید هی فونت اینجا عوض میشه .نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم بهتره.