<$BlogRSDUrl$>



online-->

پ.ن.توضیح
یه توضیح بدم در مورد نوشته امروزم.الان که برگشتم و پست امروزم رو خوندم احساس کردم ممکنه این برداشت بشه که من میگم کاری که این دو تا جوون کردن حماقت و غلط بوده.من اصلن این منظور رو نداشتم منتهی از شدت ناراحتی گفتم اگه اینها کار جرمی هم انجام دادن نباید اینطور وحشیانه باهاشون برخورد بشه.
همه میدونیم همجنسبازی در ایران جرم به حساب میاد.من به شخصه باور دارم یه همجنسگرا هیچ فرقی با بقیه آدمها نداره .من معتقدم هر کسی حق داره نسبت به بآاوردن نیازها وغرایضش بر حسب طبیعت وجودی خودش رفتار کنه.مثل این میمونه که من بگم چون چینی ها گوشت سگ میخورن آدم نیستن.موافق این کار نیستم و برای ردش دلایل خودم رو دارم، اما این چیزی از انسان بودنشون کم نمیکنه.
تازه وقتی مسیله به درخواستهای طبیعی و وضعیت بدنی و جسمی شخص برگرده که دیگه جایی برای رد کردن قضیه هم نمیمونه.
حرف من این بود که اگر جرمی هم انجام شده این راه برخورد باهاش نیست.
**********
خشونت قانونی...
تا چه حد خشونت تا چه حد حیوانی رفتار کردن!!!.
گیرم این دو تا بچه بدبخت کار خلاف شرع و عرف کردن.آخه بی انصافها شما ها چه فکری برای جوونهای بدبخت کردید .چه آموزش درستی دادید.چه برنامه ریزی برای جوونها کردید.اصلن کی جوونها رو تحویل گرفتید و آدم حساب کردید که حالاتوقع رفتار درست ازشون دارید و به خودتون اجازه میدید این دو تا جون رو بگیرید که از سر نفهمی یه غلطی کردن و دارشون بزنید.اینجوری جرم و خلاف کمتر میشه؟بابا سگ این دو تا شرف داره به اون کسایی که خون مردمو تو شیشه کردن و همه جوره دارن مردم رو میچاپن ونمیذارن مردم یه نفسی بکشن .راست میگید برید جلوی اونا رو بگیرید .
مثلن فکر میکنید این دوتا تو چه خونواده ای تربیت شدن.من هم نمیدونم اما میتونم حدس بزنم.تصور کردنش انقدرها هم سخت نیست.از بس که دور و بر میشه این آدمها رو دید.پدر یا معتاده یا یه کارگر فقیر که از صبح تا شب دنبال یه لقمه نونه.مادر یا باید کار کنه و جون بکنه تا بتونه خرج عمل شوهر رو در بیاره یا کار کنه تا یه جوری شکم بچه هاشو سیر کنه. برادر ها هم که معلومه یا دنبال کار خلافند یا مشغول جون کندن .خواهر ها شوهر کردن به یه نره غول که زندگیش فرقی با پدر و برادر ها نداره.
این دو تا بخت برگشته که تربیت درستی نداشتن که حالا توقع نتیجه غیر از این داشته باشید.این راهشه که جونشون رو جلوی همه بگیرید تا درس عبرت بشه.
اصلن گیرم اینا تو یه خانواده درست و حسابی هم بزرگ شدن.غیر از اینه که از سر حماقت یه کاری کردن.
چقدر آمار جرم جنایت پایین اومد با این روشهای تنبیهی؟تا کی میخواهید ادامه بدید.
دین و ایمان پیش کشتون یه فکری به حال جامعه ایران که داره از درون منفجر میشه بکنید،بلکه مردم خرابکاری های این چند ساله تون رو ببخشن. خیلی به این مردم بدهکارید به روتون هم نمیارید.
**********
این روزها همش از ایران خبرهای بد میرسه .متاسفم که انقدر تلخ شدم.