<$BlogRSDUrl$>



online-->

مسافرت کره...

راستش میخواستم پرچونگی کنم وکلی در مورد مسافرت کره بنویسم امابا در نظر گرفتن اینکه لازم نیست وقت بازدیدکننده های محترم و خودمو به هدر بدم !!! دیدم بهتره و البته کافیه که فقط عکسها رو بذارم . یه نگاه به دوتا عکس پایین نشون میده من کِی و برای چی رفته بودم کره.



فقط اینو بگم که جِجو یه جزیره کوچیکه ( شاید به اندازه استان تهران ) که در جنوب کره وسط آبهای دریای ژاپن قرار داره.ما (من و استادم ) فرصت زیادی نداشتیم برای دیدن همه جاهاش چون بیشتر وقتمون رو تو کنفرانس بودیم.یکی از استادهای همکار گروه ما هم ازدانشگاه سن دیگو آمریکا (خواهر خونده دانشگاهمون) اومده بود (چون به پیشنهاد استادم اسم اون رو هم جزو مولفهای مقاله نوشته بودم) و یه مقدار از وقتمون رو هم با اون و خانومش ( که کره ای بود) گذروندیم.

روز دوم پرزنتیشن من بود که خوشبختانه با همه استرسی که داشتم و سرفه های وحشتناکی که میکردم به خیر گذشت.

اینجا میتونید عکسهایی که از جاهای مختلف گرفتم رو ببینید یه شرح مختصر هم برای عکسها نوشتم که فکر کنم کافی باشه.

فقط یه توضیح کوتاه ...این عکس مربوط به آتشفشانیه که در واقع این جزیره رو درست کرده که از هواپیما استادم گرفته .این یکیعکس هم تنها آبشار آسیاست که مستقیم به دریا میریزه.و این هم جاده مرموزه که شیبش برعکس اونچیزیه که به نظر میاد... امیدوارم خوشتون بیاد.

پ.ن.ببخشید فارسی من افتضاح شده انقدر پرانتز گذاشتم تودو تا خطی که نوشتم جان من باور کنید یه موقعی انقدر انشا های قشنگی مینوشتم اما الان ادبیاتم بر باد رفته!!!