<$BlogRSDUrl$>



online-->

Pay it Forward...
یه اخلاقی این شوشو خان ما داره که عین خودم بدجوری شب زنده داره.بعضی وقتا فکر میکنم اگه این همه اتفاق نظر نداشتیم ( در مورد خوردنی .شب زنده داری .راحت گرفتن زندگی و خیلی چیزهای دیگه) چطوری همدیگه رو تحمل میکردیم .احتمالا با این غد بازی که هر دومون درمیاریم تا حالا گیس هم دیگه رو از ته کنده بودیم.اما خب از شانس خوبه من و البته شوشو هر دو مون حسابی باحالیم.( محاله از این بیشتر بشه کسی از خودش تعریف کنه!!!)در هر حال غیر ازغر های حاج آقا موقع جارو زدن من ونق های من از به هم ریخته بودن لباسهای از تن دراومده، مورد دیگه ای پیش نمیاد که با هم کلکل کنیم.حالا همه اینا رو گفتم که بگم پنجشنبه با وجود اینکه باید جمعه زود از خواب بیدار میشدیم باز هم نشستیم دوتایی فیلم

با بازی کوین اسپیسی که هر دومون از بازیهاش حال میکنیم رو دیدیم.داستان فیلم خیلی دلنشین بود و فضاسازیهاش با موزیک متن خوبش خیلی به دلم نشست.فیلم در مورد خوبی کردن و تسلسل اونه که هر کسی باید به عوض خوبی که در حقش شده به سه نفر خوبی کنه .این ایده به ذهن یه پسر بچه (بازیگر فیلم حس ششم )میرسه وقتی معلم اجتماعیش (کوین اسپیسی)ازاون و بقیه شاگردها میخواد فکر کنن ببینن چطور میتونن دنیا رو تغییر بدن. فیلم خیلی خوب شروع میشه اما پایان فیلم خیلی قوی نیست هر چند روند فیلم خوب پیش میره.یعنی راستش من که سر هر فیلمی که پایان با احساس داره حسابی آبقوره میگیرم سر این هیچ واکنشی نشون ندادم.خلاصه که فیلم خیلی خوبیه و به من هم کلی چسبید. توصیه میکنم هر کسی گیرش اومد از دستش نده.میگم بد پروژه ای هم نیست ها این خوبی کردن و بعدشم به سه نفر
Pay it forwardesh
کنیم و الی آخر