<$BlogRSDUrl$>



online-->

وحشت از واقعیت...ا
این قوانین ترمودینامیکی منو بدجوری میترسونه:ا
طبیعت تمایل دارد به سمت حالتهای با بی نظمی بیشتر برود.ا
انتروپی یک سیستم یا یک منبع معیاری برای سنجش بی نظمی مولکولی موجود در آن سیستم یا منبع است
فرایند ها همیشه در جهتی صورت میگیرند که باعث افزایش انتروپی جهان میشوند.ا
یعنی ما آدمها هم داریم جهان رو به سمت بی نظمی میبریم تا یه روزی همه چیز از هم بپاشه؟
**********
الان این نوشته بهنودرو خوندم و دلم هزار تا گرفت .یاد تهران و نمایشگاه کتابش افتادم و روزهایی که با دوستام میرفتیم نمایشگاه تاجایی که جون داشتیم راه میرفتیم و بعد با یه بغل کتاب برمیگشتم خونه .کلی ذوق داشتم که حالا تا چند وقت کتاب برای خوندن دارم.بادش بخیر هوای اردیبهشت تهران که من الان سه ساله از لذتش محرومم.ا
اینجا خیلی قشنگه .همه چیز مرتب با برنامه و درست پیش میره.هیچ موردی اعصابت خورد نمیکنه و هزار تا مورد دیگه که میتونه باعث بشه احساس آرامش و خوشبختی بکنی اما دلم برای تهران یه ذره شده برای کوههاش برای ترافیکش برای آدمهای رنگ وارنگش برای بازارش و شلوغیش با اون کبابهای خوشمزه برای هوای کثیفش که وقتی بارون میاد تمیز میشه و بوی خاک همه جا میپیچه برای همه تهران و تمام چیزهایی که اونجا دارم دلم تنگ شده.ا