<$BlogRSDUrl$>



online-->

چند مطلب بی ربط...ا
یکی از فرقهای اساسی خانومها و شوهر های محترمشون اینه که خانومها تو خونه همه جوره به خودشون میرسن که توجه همسر رو داشته باشن در حالی که اگه از شوهر خان ها در خواست هم بشه به ظاهر خودشون تو خونه بیشتر توجه کنن راحتی رو ترجیح میدن به دلبری از خانومشون!!!!!ا
**********
این جریان کتاب نوشی منو کلی ذوق زده کرده.خیلی خیلی تبریک خانوم و امیدوارم که تمام مشکلاتت یه روزی با دیدن موفقیت جوجه ها از یادت بره و اون وقت فقط شادی تو خونتون باشه.ا
**********
امروز قراره یه گروه از دانشجوهای سال اول بیان گروه ما که براشون یه سری ازپروژه ها رو معرفی کنیم .من باید در مورد پروژه ها به انگلیسی توضیح بدم و یکی از دانشجوها هم براشون ترجمه کنه این استاد من هم دیگه داره خودشو میکشه که بگه اگه بایید تو گروه ما زبان انگلیسیتون خوب میشه چون ما دانشجوی خارجی هم داریم حالا این دانشجوها شامل من و یه چینی و یه ویتنامیه که خدارو شکر اون دوتا انگلیسیشون خرابه. من هم که چون دخترم همه از دستم در میرن و اگه بخوان یه کلمه حرف بزنن کلی سرخ و سفید میشن.اما من کلی قند تو دلم آب شد که منو انتخاب کردن برای حرف زدن.این هم از امتیازات دانشجوی دکترا شدن که انگار عنوانش از خود درس خوندنش با حالتره.ا