<$BlogRSDUrl$>



online-->

عادت میکنیم
وسطهای تابستون بود که از مامان خواستم برام کتاب عادت میکنیم خانوم پیرزاد رو بفرسته که یه هفته بعدش به دستم رسید .همون شب اول تا صبح بیدار نشستم و همشو خوندم. راستش انقدر فضا سازی تو کتاب دلچسب بود که انگار خودت تو تمام صحنه ها هستی و یا داری فیلمشو میبینی شاید هم چون کتاب مال حال و هوای زمان حاضره همه صحنه ها انقدر آشنا به نظر میان. همه شخصیتها هم خیلی زنده و امروزی هستند و انگاراز همین دور وبری های خودمون انتخاب شدن .داستان هم که بسیار آشناست و میشه گفت شاید نمونه هاشو فراوون دیدیم.بعد از یه دور که با ولع کتاب رو خوندم دوباره با صبر و لذت بیشتر نشستم از اول خوندم .حالا از یکی دو هفته پیش شروع کردم برای بار سوم کتاب رو خوندن .میدونم اگه تو ایران بودم شاید به همون دور اول بسنده میکردم و همین که یه داستان با روایت زیبا و دلنشین خوندم برام کافی بود ولی اینجا بودن و دور بودن از تمام خاطرات و آدما و مکانهایی که تو کتاب اومده انقدر ملموسه که با هر قسمتیش که میخونم میرم تو تهران کنار همون آدما ورستوران ها و بقیه چیزهایی که تو کتاب هست اینه که اگه صد بار دیگه هم کتاب رو بخونم ازش سیر نمیشم.حالا دو تا دیگه از کتابهای خانوم پیرزاد رو مامان برام فرستاده که امیدوارم اونها هم به همین قشنگی باشه
تو ابن کتاب دو تا چیز هست که من از همه بیشتر خوشم میاد یکی شخصیت آیه که به شدت شبیه یه دختر تو همین سن و سال از آشناهای ما تو ایرانه . انقدرکارهاش و حرفهاش به من میچسبه که خدا میدونه عوضش نمیدونم چرا از شخصیت سهراب زرجو اصلا خوشم نیومد نه اینکه این کاراکتر بد توصیف شده باشه اتفاقا همه کاراکتر ها همونی هستند که تو ایران میشه پیداشون کرد اما از مرد با این روحیه خوشم نمیاد. راستش خیلی لوس بود و یکم هم منو یاد آدمهایی میندازه که ظاهرشون از باطنشون بهتره...یه چیزی هم بگم که شاید حمل بر شکمو بودن من بشه اما این که واقعیت نداره(من اصلا هم اهل خوراکی نیستم ها!!!!)اما خداییش این صحنه جگرکی تو میدون تجریش آخرش بود یعنی من بیچاره که الان دو سال هوس جگر کردم با هر بار خوندن این صحنه میمیرم و زنده میشم طوری شده که پریشب خواب میدیم دارم جگر میخورم...خیلی هم اهل جگر خوردن نیستم ها اما خب آدم از هر چی دوره بیشتر هوسشو میکنه دیگه.خلاصه که معلومه این خانوم نویسنده خیلی قلم قشنگی داره و امیدوارم کتابهای بیشتر و بهتری رو هم در آینده از ایشون ببینیم
*******
به به بمباران گوگلی کار خودش رو کرد .واقعا دست همه درد نکنه .اینجا تو ژاپن هم اولین نتیجه به صفحه کذایی خودمون لینک میشه