<$BlogRSDUrl$>



online-->

سرماخوردگی و انتخابات آمریکا
بعد از دو روز که مریض بودم امروز اومدم دانشگاه و باید یه کلی کار برسم که اصلا دل و دماغشو ندارم یعنی وقتی آدم سرما میخوره این بیحوصلگیش از همه چیز بیشتر اذیت میکنه از اون بدتر اینکه من و شوشو با هم سرما خوردیم البته اون دیروز مجبور شد بره سر کارش اما من موندم خونه و خوابیدم همش تو خواب کابوس میدیدم که استادم اومده و داره میگه من باید جواب مونبوشو(ژاپنیها میفهمن من چی میگم)رو بدم و چرا نیومدی دانشگاه ...این وظیفه شناسی من داره پدرمو در میاره به طوری که اگه یه روز نتونم به کارام برسم باید صد نفربهم بگن کار بدی نکردم تا یکم از عذاب وجدانم کم بشه اصلا چیز خوبی نیست و بعضی وقتا هم نتیجه برعکس میده یعنی انقدر یه کار رو جدی میگیرم که یه دفعه وسطش دلمو میزنه و دیگه با بیحوصلگی تمومش میکنم که خب معلومه نتیجه خوبی نمیده ....دیروز دلم برای خودم و شوشو خیلی سوخت چون هیچ کس نبود یکم لوسمون کنه وبهمون برسه... من هم که همش خواب بودم طفلی دلم برای اون بیشتر سوخت با وجوداینکه مریض بود هم هوای منو داشت هم نشسته بود درس میخوند
**********
تو جریان انتخابات آمریکا من هم مثل همه قضیه رو از تلویزیون دنبال میکردم و منتظر بودم ببینم بلاخره کی برنده میشه.من یه شوهر خاله دارم که از قضا آمریکاییه و از خانواده خیلی مذهبی.چند روز پیش باهاش تلفنی حرف میزدم بهش گفتم من از کری خوشم نمیاد چون خیلی زشته که با جدیت گفت انتخابش هم برای آمریکا زشتتره!!!از اونجایی که اونها هم تو سینسیناتی(مرکز ایالت اوهایو)زندگی میکنن برام خیلی جالب بود بدونم بالاخره نتیجه انتخابات تو این ایالت چی میشه...شوهر خاله من معتقده که دموکراتها اساس زندگی خانوادگی و پایبندی به مذهب رو از بین بردن این هم بگم که این شوهر خاله جان ما خودش هم پزشکه هم آرشیتکت و همه خواهر برادراش هم یا تو کاخ سفید کار میکنن یا پزشکن ویکیشون هم قاضی (باورتون میشه نه تا خواهر برادرن).منظورم اینه که از خانواده های درست و حسابی آمریکا هستن وهمه تحصیلکرده و خب عقیده دارن هرج و مرج،ناامنی و بی بندوباری تو آمریکا به خاطر اینه که اساس خانواده بهم خورده ...وقتی خوب نگاه میکنم میبینم دقیقا همون طور به قضیه نگاه میکنن که خانواده های مذهبی ما نگاه میکنن یعنی تو ایران هم هنوز بیشتر افراد ریشه مذهبی دارن و باور کنین ته دلشون به آخوندها و روحانی بودنشون اعتقاد دارن..البته با توجه به درصد ها تو این انتخابات آمریکا معلوم میشه تعداد افراد مذهبی و کسایی که دموکراتترن تو آمریکا تقریبا برابره و اگه تاثیر کار بن لادن رو در نظر بگیریم که باعث شد بوش برنده بشه میشه گفت شاید دموکراتها بیشترن....اما من مطمینم تو ایران اگه یه آمار واقعی گرفته بشه میبینیم که شاید تعداد طرفداران دموکراسی یا آزادی به شکل دموکراتش به سی درصد هم نرسه بنابراین حکومت مذهبی ایران هنوز طرفداران خودش رو داره و شاید یکسری رو به خاطر مشکلات اقتصادی یا مدل حکومتداری به اعتراض در آورده اما فعلا بهترین گزینه اکثرمردمه...یکی از چیزهایی که برام جالب بود اکثر ایالتهایی که شهرهای بزرگ توش بود وجمعیت شهر نشینش بیشتر بود به دموکراتها رای دادن من اینطوری نتیجه گرفتم که توی روستا ها یا شهر های کوچیکتر مردم مذهبی تر و فيودال تر هستن و برای همین به بوش رای دادن در عوض شهریها دموکراتترن .آیا این هم شبیه ایران خودمون نیست؟
یه مقاله روزنامه شرق داره که به نظرم جالب اومدو گفتم بذارم اینجا اگه کسی دوست داشت بخونه
**********
نتیجه اینکه داشتن همسر خوب در هنگام سرما خوردگی،درس خوندن،تنهایی و....خیلی نعمت بزرگیه و خانواده هم تو ایران هم تو آمریکا خیلی مهمه
پ.ن:دوستانی که در پرشین بلاگ عضویت دارن من مدتی هست که هر چی میخوام براتون کامنت بنویسم نمیشه یعنی پیغام میده که به خاطر شلوغی خط امکانش نیست ...همه نظراتم رو دستم مونده لطفا منو راهنمایی کنین