<$BlogRSDUrl$>



online-->

آخر هفته

چند وقتی بود که آخر هفته ها وقت میکردم هم به کارهای خونه برسم و هم اینکه یه استراحت حسابی بکنم و يه دل سیر لم بدم جلوی تلویزیون و بی خیال فیلم ببینم ..تو چند هفته پیش سه تا سیزن از سکس اند سیتی رو دیدم (یکی به من بگه چه جوری میشه تو یه متن هم فارسی هم انگلیسی نوشت بدون اینکه نوشته ها بازی در بیارن و جابجا بشن!!!!)ولی این هفته نشد درست استراحت بکنم اول که شنبه گزارش به سنسی داشتیم و تا ظهر طول کشید بعد هم که از جمعه فستیوال دانشگاه بود و ما هم شنبه با شوشو رفتیم فیلم تروی(این فارسی نوشتن اسم فیلمها دیگه آخرشه)دیدیم(البته این تو ایران که فیلمها از لحظه نمایش توخونه همه هست پزی نداره) وبعدشم طبق معمول تمام برنامه های ژاپنی که همش بخور بخوره کلی چیزهای خوشمزه خوردیم و تا شب هم موندیم دانشگاه..به این ترتیب کارهای خونه همش موند برای یکشنبه و در نتیجه نشد یه خستگی درکنیم....و حالا هم که روز دوشنبه و اول هفته است یه سر دردی گرفتم که خدا نصیب نکنه به شدت هم گشنمه و تا افطار هم یه دو ساعتی مونده یکی به من بگه حالا تو روزه نگیری نمیشه و حقیقت اینه که من که هیچ وقت دین و ایمان درست و حسابی نداشتم یعنی تا حالا دو روز پشت هم نماز نخوندم و اصلا به کل هنوز نتونستم فلسفه نماز خوندن رو به این شکل درک کنم و من هم تا چیزی رو باور نداشته باشم یا یه دلیل برام وجود نداشته باشه کاری رو انجام نمیدم اینه که رابطه ام رو با خدا یه جور دیگه تعریف کردم و ازش هم لذت میبرمو خلاصه نماز خوندن تعطیله امابه روزه اعتقاد دارم چون هم واقعا یه دوره برای تمرین خودنگهداریه که فکر میکنم به من برای قویتر کردن اراده ام کمک کرده وهم اینکه بد نیست آدم یاد گشنه ها بکنه وآخر سر اینکه یکم لاغر شدن هم بد نیست
********
همینجورکه داشتم قسمت بالا رو مینوشتم يه آقای خوشتیپ وکاملا بی مو(این تو ژاپنی ها واقعا عجیبه) اومده بود اینجا و داشت در مورد شرکتشون برای بچه ها توضیح میداد اما من چون دیدم خیلی حرفاشو نمیفهمم نرفتم ببینم چی میگه تا اینکه استاد خودشون تشریف آوردن اینجا و دیدن من مثل بچه یتیمها نشستم یه گوشه و شروع کرد به اون آقاهه گفتن که باید به انگلیسی هم توضیح بدی .و اون بدبخت هم مثل همه ژاپنی ها که تا بهشون میگی انگلیسی حرف بزن از خجالت آب میشن تا بنا گوش سرخ شد و گفت که نمیتونه البته بعدا تو حرفاش گفت که یکی از شرایط استخدام شدن تو شرکتشون مهارت تو انگلیسیه!!!!هر چند وقت یه بار ما از این ویزیتورها داریم که برای تبلیغ شرکتهاشون میان و هدفشون هم اینه که فارغ التحصیل ها رو برای کار تو شرکتشون دعوت کنن...فکر کنم کمبود نیروی کار و جوون از حالا برای اینا معضل شده ..چون ژاپن جمعیت پیرش خیلی زیاده و خب همشون هم از خدمات اجتماعی برخوردارن یعنی یه عده خیلی زیادی بدون کار کردن کلی مزایا میگیرن وکلی هم عمر میکنن که این رو باید جمعیت کم جوون با کارشون جبران کنن که داره کم کم تبدیل به یه مشکل اقتصادی میشه
********
علی تمدن یه مسابقه طنزتو وبلاگش راه انداخته که بد نیست بهش یه سری بزنیدو اگه دوست داشتید و استعداد طنز نویسی هم داشتید توش شرکت کنید
*******
این آقا بی مو یه بسته بزرگ شیرینی هم آورده که تا پاشو گذاشت بیرون بچه ها ریختن سرش ببینن چیه . انگار خوشمزه است(اویشی سو) .من هم یه تیکه برداشتم که برای افطار بخورم .حالا فهمیدید چرا برای من روضه لازمه